اشتراک گذاری
13 شهریور 1403
101 بازدید
نویسنده : فاطمه قریب

مهندس محسن احمدی شهردار شاهرود در حاشیه بازدید از پروزه بهسازی و بازپیرایی پارک شهرک البرز در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بهسازی و مرمت بوستان ها و پارک ها را از اولویت برنامه های شهرداری شاهرود عنوان کرد و گفت: رسیدگی به پارک ها و بوستان به غیر از تغییر چهره شهر نقش مهمی در ایجاد آرامش در شهروندان به همراه دارد.

وی با اشاره به پروژه بهسازی و بازپیرایی پارک شهرک البرز گفت: این پروژه بزرگترین پروژه ی بهسازی و بازپیرایی پارک های سطح شهر است که با توجه به میزان زیاد فضای سبز در نقطه غربی شهر از اهمیت خاصی برخوردار است.

شهردار شاهرود با اشاره به فرسودگی های زیاد در فضاهای سخت پارک شهرک البرز بیان کرد: با طراحی‌های جدید، ایجاد فضاهای حرکتی، نصب روشنایی مناسب، اضافه کردن فضاهای بازی کودک، استفاده از آب‌نماهای زیبا، احداث غرفه پذیرایی، احداث سرویس‌های بهداشتی، نصب آلاچیق‌های زیبا این پارک به محیطی زیبا در نقطه غربی شهرتبدیل خواهد شد.

مهندس احمدی با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه افزود: وسعت عملیات بهسازی و بازپیرایی این پروژه بیش از ۱۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع است و روزانه سه اکیپ نیروی امانی بالغ بر ۲۵ نفر، از شهرداری های ناحیه یک، دو و سه در این پروژه مشغول به کار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *