اشتراک گذاری
08 مهر 1403
97 بازدید
نویسنده : فاطمه قریب

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شاهرود مهندس محسن احمدی شهردار شاهرود در آیین گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی در گلزار شهدای شاهرود با تاکید بر حفظ آمادگی آتش نشانان برای امدادرسانی در زمان طلایی چهار ثانیه گفت: در امداد رسانی به موقع شرط اول آمادگی جسمانی و روحیه بالاست و بدون آمادگی جسمانی مناسب آتش نشانان قادر به مقابله با چالش های فیزیکی و روانی کار خود نخواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه ایمنی در کنار امنیت در جامعه ضروری است اظهار کرد: با کمک آتش نشانان ایمنی در حوزه خدمات پیشگیری و امدادرسانی محقق می شود.

شهردار شاهرود به کسب عناوین مختلف کشوری توسط آتش نشانان شهرستان شاهرود اشاره کرد و افزود: با وجود تعداد کم نیروی انسانی و تجهیزات در مقایسه با شهرهای بزرگ از جمله مشهد، تهران و اصفهان آتش نشانان ما در دو سال متوالی در المپیاد عملیاتی- ورزشی آتش نشانان به عنوان آتش نشان برتر کشور دست یافتند که شایسته بهترین تقدیرها می باشند.

مهندس احمدی با اشاره به حضور آتش نشانان شاهرود در مسابقات جهانی بیان کرد: این مسابقات با حضور ۱۵ کشور دنیا در ترکیه برگزار شد و آتش نشانان شاهرودی در این مسابقه مقام ششم دنیا را کسب کردند.

وی یادآور شد: ۱۲ دستگاه خودرو طی دو سال گذشته به ناوگان آتش نشانی شاهرود اضافه شد و توسعه پنچ ایستگاه آتش نشانی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

در این آیین از سه خانواده شهید و آتش‌نشانان برتر تقدیر و از یک خودروی جدید آتش‌نشانی رونمایی شد.

آتش‌نشانی شاهرود با پنج ایستگاه و ۸۳ آتش‌نشان به بیش از ۱۶۰ هزار نفر جمعیت این شهر خدمات ارایه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *