اشتراک گذاری
26 مهر 1403
8 بازدید
نویسنده : فاطمه قریب

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شاهرود، اجلاسیه بزرگ سرداران و یک هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان شاهرود در مصلای پیامبر اعظم (ص) و محوطه همجوار گلزار شهدا به مدت سه روز از تاریخ ۲۴ الی ۲۶ مهر ماه در حال برگزاری است.
مهندس محسن احمدی شهردار شاهرود با تاکید بر آمادگی کامل شهرداری شاهرود در پشتیبانی اجلاسیه شهدای شهرستان گفت: همزمان با آغاز فعالیت اجلاسیه بخشی از امکانات و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری برای انجام کارهای تسطیح مسیر محل اجلاسیه و نمایشگاه های جانبی اختصاص یافت.
وی با اشاره به جابجایی بیش از سه هزار دانش آموز به محل اجلاسیه طی دور روز اظهار کرد: سازمان حمل و نقل شهرداری برای جابجایی شهروندان به محل اجلاسیه خطوط ویژه در نظر گرفته و برای جابجایی دانش آموزان در نوبت صبح و شهروندان در نوبت عصر به محل اجلاسیه ۳۰ دستگاه اتوبوس اختصاص داده است.
شهردار شاهرود افزود: سازمان آتش نشانی نسبت به پوشش ایمنی این رویداد و سازمان پسماند شهرداری نیز کار پاکسازی محوطه این فضا را بر عهده دارند.
مهندس احمدی با اشاره به اختصاص فضاهای تبلیغاتی شهر به اجلاسیه شهدا یادآور شد: بیش از ۵۰ عدد از بیلبوردهای تبلیغاتی و پایه های نصب بنر برای اطلاع رسانی و فضاسازی شهر به این مهم اختصاص داده شده است.
وی در ادامه صحبت های خود با دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در مراسم اجلاسیه گفت: اجلاسیه شهدای شهرستان فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با شهیدان و بستری مهم در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، فداکاری و از خود گذشتگی است.
شهردار شاهرود زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از رمزهای ماندگاری انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: روحیه ایثار و شهادت طلبی موجب پیروزی ما در جنگ هشت ساله بود و امروز نیز در عرصه خدمت رسانی به مردم باید روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
مهندس احمدی با اشاره به ضرورت برگزاری مراسمات یادواره و اجلاسیه های شهدا بیان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ ایثار و شهادت را مورد هجمه قرار داده و به دنبال از بین بردن و کم رنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *