اشتراک گذاری
21 مهر 1403
84 بازدید
نویسنده : فاطمه قریب

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شاهرود؛ اولین جشنواره غذا و شیرینی در شاهرود به همت شهرداری و مدیریت شهری شاهرود با حضور سرآشپز بین المللی و بزرگ ایران سامان گلریز  برگزار شد.

این مراسم در مجموعه گردشگری شاهوار، جنب باغ ایرانی برگزار شد و شهروندان و خانواده های شاهرودی از این جشنواره استقبال خوبی کردند.

مهندس محسن احمدی شهردار شاهرود در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به استقبال خوب مردم از این جشنواره گفت: مهم ترین هدف برگزاری این مراسمات افزایش نشاط اجتماعی و شاد کردن دل مردم به بهانه های مختلف است.

وی اظهار کرد: معرفی و حمایت از تولیدکنندگان شاهرودی فعال در عرصه غذا و شیرینی و آشنایی بیشتر مردم با آنها از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

شهردار شاهرود با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شاهرود افزود: در راستای معرفی ظرفیت های شاهرود برگزاری چنین برنامه های در دستور کار شهرداری شاهرود قرار دارد و ان شاالله در سال آتی دومین جشنواره غذا و شیرینی در شاهرود برگزار خواهد شد.

موسیقی، رادیو شاهرود با هدف معرفی شاهرود،  اجرای گروه سرود دختران ایران و مسابقه آشپزی از جمله برنامه های این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *