اشتراک گذاری
03 مرداد 1403
1515 بازدید
نویسنده : لیلا نیرنگی
منبع : روابط عمومی شهرداری شاهرود

برگزاری اردوی تیم ملی عملیاتی-ورزشی آتش‌نشانان کشور در شاهرود

شهرداری شاهرود از برگزاری اردوی تیم ملی عملیاتی-ورزشی آتش‌نشانان کشور به میزبانی شهرداری شاهرود خبر داد و گفت: این اردو به مدت ۱۰ روز از ۲۷ تیرماه تا ۷ مردادماه درحال برگزاری است.

به گزارش مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی با بیان اینکه در این اردو با ۱۷ آتش‌نشان منتخب از شهرهای تهران، رشت، قزوین، اصفهان، مشهد، شاهرود، کرج و صنعت نفت استان بوشهر در حال برگزاری است، افزود: آتش‌نشانان تیم ملی در ۴ آیتم ۱۰۰ متر با مانع، صعود از برج، دو ۱۰۰*۴ امدادی و آب‌رسانی با موتور پمپ پرتابل جهت اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی در شهر هاربین کشور چین در شهریور ماه آماده می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه این اردو با هماهنگی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، انجمن ورزش آتش‌نشانان و امدادگران کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام‌شده است، ابراز داشت: تیم ملی عملیاتی-ورزشی آتش‌نشانان درحال آمادگی حداکثری به این دوره از مسابقات هستند.

همچنین مربی تیم ملی عملیاتی-ورزشی آتش‌نشانان کشور با اشاره به اینکه اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی به همراه دومین اردو در سال جاری در شاهرود در حال برگزاری است، عنوان داشت: مرحله اول ۶۰ نفر آتش‌نشانان در اردوی تیم ملی شاهرود دعوت و بعد از رکوردگیری ۱۷ آتش‌نشان به مرحله دوم اردو دعوت شدند.

روح‌الله محمدی با بیان اینکه درحال‌حاضر تمرینات آماده‌سازی را انجام داده و به آمادگی ۵۰ تا ۶۰ درصدی رسیده‌ایم، افزود: شاهرود پایتخت عملیاتی_ ورزشی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه آیتم های آمادگی از لحاظ سخت‌افزاری لازم به تجهیزات و ادوات مختلفی دارد که شهرداری شاهرود در راستای آماده‌سازی این تجهیزات، ۴ مجموعه را در اختیار این اردو قرار داد است، اعلام داشت: خوشبختانه با همکاری شهردار شهر تمامی امکانات در اختیار این اردو قرار گرفت و با وجود اینکه هماهنگی آن کار بسیار مشکلی است و کم‌تر شهری در ایران این مسئولیت را قبول می‌کند اما شهرداری شاهرود با همکاری ویژه شهردار شهر باعث شد این اردو در شرایط بسیار خوب و مطلوب در حال برگزاری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *