شهردار شاهرود: احترام به مردم و کیفیت خدمت‌رسانی محور اصلی فعالیت شهرداری است


شهردار شاهرود در سخنانی به مناسبت گردهمایی پرسنل سازمان مدیریت حمل و نقل شهری، تأکید کرد که کیفیت خدمت‌رسانی و احترام به مردم به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های شهرداری شاهرود در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای و ارتقای رفاه شهروندان است.

وی همچنین از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان، دست اندرکاران و کارگران شهرداری به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل شهری قدردانی و یادآور شد که خدمت به مردم همیشه باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری شاهرود، به مناسبت ۲۶ آذر، روز حمل‌ونقل، گردهمایی کارکنان سازمان مدیریت حمل‌ونقل درون‌شهری شهرداری با حضور مهندس احمدی، شهردار شاهرود، برگزار شد.

مهندس احمدی در این مراسم ضمن تبریک هفته حمل‌ونقل، با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کارکنان، رانندگان و کارگران واحد موتوری، گفت: تمامی دستاوردهای حوزه حمل‌ونقل و خدمات شهری، حاصل تلاش و دلسوزی یکایک شما عزیزان است و خدمت صادقانه به مردم بزرگ‌ترین سرمایه شهرداری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سختی‌ها و موانع مسیر خدمت‌رسانی، افزود: با وجود مشکلات و سنگ‌اندازی‌ها، همدلی و تلاش کارکنان و دعای خیر مردم، مهم‌ترین پشتوانه ما در ادامه مسیر خدمت بوده است.

شهردار شاهرود در ادامه به اقدامات گسترده حوزه حمل‌ونقل شهری اشاره کرد و بیان داشت: بازسازی و به‌روزرسانی ناوگان اتوبوسرانی، ارتقای خدمات ایستگاه‌ها و سایه‌بان‌ها، بهسازی پیاده‌روها، توسعه مسیرهای دوچرخه و استفاده از فناوری‌های نوین برای اطلاع‌رسانی به شهروندان، از جمله اقداماتی است که با هدف ارتقای کیفیت جابجایی شهروندان و تحقق شهر انسان‌محور در شاهرود انجام شده است.

وی همچنین بر اهمیت رفتار با حوصله و احترام در مواجهه با مردم تأکید کرد و گفت: ارائه خدمات مناسب و احترام به حقوق شهروندان، یکی از اصول اصلی ما در ایجاد شهری مطلوب و آرامش‌بخش است.

مهندس احمدی در پایان ضمن قدردانی از همه مدیران، کارکنان واحد موتوری، تعمیرگاه و پرسنل سازمان، ابراز امیدواری کرد مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان با تلاش، انگیزه و همراهی کارکنان و دعای خیر مردم ادامه یابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *