اشتراک گذاری
07 تیر 1403
1592 بازدید

پروژه میدان الغدیر شاهرود افتتاح شد/ حضور پرشور در انتخابات پشتوانه امنیت و اقتدار کشور است

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه پروژه میدان الغدیر به مناسبت عید سعید غدیر افتتاح شد، گفت: این میدان با المانی به ارتفاع ۳۲ متر و با نمای معماری بسیار زیبا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در آیین افتتاح میدان الغدیر که با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود، نایب‌رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان شهرستانی و شهری و شهروندان در محل میدان برگزار شد، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی مساحت میدان را ۱۲ هزار مترمربع اعلام کرد و ابراز داشت: نمای این المان به‌صورت قطعه قطعه و فلزی است که با طرح های زیبای سی ان سی و رنگ کوره‌ای که در مرور زمان آسیبی به بدن وارد نمی‌کند انجام شده‌است.

شهردار شاهرود در ادامه از رونمایی المان مادر شهید در روزهای نزدیک و در مجموعه شهدای گمنام پارک آبشار خبر داد و اظهار داشت: المان‌های شهری در مجموعه کارگاه زیباسازی شهرداری و با نیروهای بومی ساخته می‌شوند.

حضور پرشور در انتخابات پشتوانه امنیت و اقتدار کشور است

شهردار شاهرود در ادامه با تاکید بر اینکه حضور پرشور در انتخابات پشتوانه امنیت و اقتدار کشور است، اعلام داشت: حضور پر شور و حداکثری در انتخابات، سرمایه اجتماعی کشور را به رخ دشمن می‌کشد و پشتوانه امنیت و اقتدار کشور خواهد شد پس هر چه مردم حضور محکم‌تر و منسجم‌ترین در انتخابات داشته باشند، این حضور امنیت آفرین و اقتدار آفرین است.

احمدی با بیان اینکه با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شخص اول اجرایی کشور را انتخاب می‌کنیم ، عنوان داشت: پس اگر انتخاب درست و شایسته ای داشته باشیم، به تبع آن یک رئیس جمهور شایسته، وزرا، استانداران و فرمانداران توانمند و شایسته انتخاب خواهد کرد و در نهایت شایسته سالاری بر کشور حاکم می شود.

وی انتخابات پیش رو را یکی از مهم ترین انتخاباتی خواند که در کشور برگزار و نقش بسزا و مهمی در آینده کشور و فرزندان ما دارد و بیان داشت:رئیس جمهور باید معتقد باشد که دین و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در اداره جامعه توانمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *