اشتراک گذاری
04 تیر 1403
1510 بازدید
نویسنده : لیلا نیرنگی
منبع : روابط عمومی شهرداری شاهرود

کارکنان و کارگران شهرداری نقش بسزایی در توسعه شهر دارند/ شهردار جهادی و محبوب سهم بزرگی  را در موفقیت‌های اهداف شورای ششم ایفا کرد

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اینکه کارکنان و کارگران مدیریت شهری نقش بسزایی در توسعه شهری دارند، گفت: وجود شهردار جهادی و محبوب چون مهندس احمدی در رأس هرم مدیریت شهری موفقیت‌های ارزنده‌ای را در برآورد اهداف شورای ششم رقم زد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محمدرضا یونسیان شب گذشته در گردهمایی خانواده بزرگ شهرداری شاهرود که در محل سالن شقایق‌ها برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد گذشته وعید غدیرخم، افزود: تمامی اقدامات بسیار خوب مدیریت شهری شاهرود در شهر با دستان شما کارکنان و کارگران صورت‌گرفته و شورای اسلامی شهر در دوره ششم قدردان تمامی زحمات صورت‌گرفته توسط شما عزیزان است.

وی با بیان اینکه وجود شهردار جهادی در رأس هرم و مدیریت جهادی ایشان سهم بزرگی در موفقیت‌های برآورد اهداف شورای ششم داشت، ابراز داشت: امروز اگر موفقیت و رضایتمندی  صورت‌گرفته است درواقع حاصل تلاش مجموعه مدیریت شهری شاهرود  است که هم در شورای اسلامی شهر در دوره ششم و هم مجموعه شهرداری رقم خورده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر در ادامه مشارکت حداکثری در انتخابات را یک وظیفه فردی دانست و ابراز داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات به اقتدار نظام کمک خواهد کرد.

یونسیان در پایان مشارکت حداکثری را پشتوانه مردمی قوی برای ریاست جمهور اعلام کرد و اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و اقتدار ایران اسلامی را تقویت خواهد کرد و رئیس‌جمهور با پشتوانه مردمی قوی روی کار خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *