اشتراک گذاری
04 تیر 1403
1796 بازدید
نویسنده : لیلا نیرنگی
منبع : روابط عمومی شهرداری شاهرود

گردهمایی خانواده بزرگ شهرداری شاهرود به مناسبت عید غدیر خم برگزار شد/ توجه به امانتداری شاخص اساسی در مسئولیت اداری شهرداری شاهرود است

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه توجه به امانت داری شاخص اساسی در مسئولیت اداری شهرداری است، گفت: شفافیت، امانت داری و صداقت در فعالیت های اداری شهرداری شاهرود باید در راس امور اداری و کاری قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در گردهمایی خانواده بزرگ شهرداری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان، مدیران، کارکنان و کارگران این مجموعه در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی در شب گذشته برگزار شد، افزود: در این دوره شاهد اتفاقات ناخوشآیندی بودیم که این اتفاقات از سالهای دور رقم خورده اما در این دوره بروز کرده است.

وی با تاکید بر اخلاق اداری و امانتداری، مسئولیت خدمت گذاری را یک شاخص دانست و ابراز داشت: مدیران و کارمندان شهرداری باید احساس خدمت گذاری، مسئولیت پذیری و پاسخ گویی را در خود تقویت کنند و در عین حال امانتداری، انضباط پذیری، آراستگی و مهرورزی را رعایت نمایند.

شهردار شاهرود یکی از آفت ها را عدم پیگیری در اقدامات اجرایی برشمرد و یادآور شد: نباید اجازه داد عدم پیگیری و عدم پاسخگویی بر سیستم اداری تحمیل شود و باید با ایمان به پاسخگویی به آن پایبند باشیم.

احمدی با بیان اینکه کسب روزی حلال یک ارزش است که باید این ارزش در شهرداری شاهرود نهادینه شود، اظهار داشت: امانتداری در مدیریت همواره به عنوان یک اصل اساسی مطرح است و عدم رعایت آن امکان فساد را ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه باید در دوران مسئولیت به تحول و چابکی در اقدامات توجه ویژه ای داشته باشیم چرا که این چابکی نتیجه اقدامات را برای مردم را ملموس و محسوس می کند، عنوان داشت: یقینا صادقانه کار کردن در ادارات اجر اخروی دارد و باید کارمندان ما اصل امانتداری و شفافیت کاری رو که یک اصل مهم در سر لوحه کار خود در انجام اموراداری قرار دهند ،چرا که در جامعه اسلامی وظیفه همه ما مبارزه با فساد در هر زمینه ای است.

 

موفقیت‌های حاصل شده شهرداری حمایت شورای اسلامی شهر را به‌همراه داشته است

شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه قطعاً موفقیت‌های حاصل‌شده در این دوره شهرداری حمایت شورای اسلامی شهر را به‌همراه داشته است، بیان داشت: قدم‌های برداشته شده در شهرداری شاهرود که امروز موفقیت ارزنده‌ای به شمار می‌رود حاصل حمایت افراد دلسوزی در شورای اسلامی شهر است که در تصمیم‌گیری‌های کلان نقش بسزایی در این موفقیت داشته است.

وی با بیان اینکه مسیر خدمت هموار نمی‌شد اگر دلسوزی و نگاه حمایت‌گرانه‌ی این افراد در شورای اسلامی شهر نبود، اعلام داشت: امروز موفقیت در توسعه شهری مرحوم مدیریت جهادی، تلاش‌ها وحمایت‌ها ی همه افراد در مدیریت شهری شاهرود بوده‌است.

احمدی در ادامه با بیان این خبر که افتتاح پروژه میدان الغدیر بعد از رفع نواقص پروژه و دقت و مراقبت بسیار در طرح زیبا، پایدار و ماندگار این میدان به مناسبت عید غدیر انجام خواهد شد، گفت: برگزاری جشن بزرگ غدیر در خیابان ۲۲ بهمن با برپایی بیش‌از ۴۰ موکب پذیرایی و فرهنگی، اجرای برنامه‌های شاد به مناسبت غدیر ، نورافشانی های زیبا در ۲ شب پیاپی، نصب زیبای المان های ویژه غدیر، نورپردازی ، پارچه آرایی های سطح شهر از جمله اقدامات فرهنگی این مجموعه در دهه ولایت و و امامت بوده‌است.

 

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وحدت و امنیت ملی کشور را افزایش می‌دهد

شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه راهبرد اصلی دشمنان کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وحدت، اتحاد، اقتدار و امنیت ملی کشور را افزایش می‌دهد.

احمدی با بیان اینکه همدلی، همکاری و وحدت در مدیریت شهری نشان داد که در سخت‌ترین شرایط هم می‌توان اقدامات ارزشمندی را رقم زد، ابراز داشت: برای ادامه داشتن مسیر خدمت و حل مشکلات و پیشرفت مرهون همین همدلی‌ها و همکاری‌ها هستیم که می‌توانیم با مشارکت حداکثری اتفاقات زیبایی را در کشور رقم بزنیم.

وی با تأکید بر اینکه تمامی دشمنان امروز برای همین اتحاد و همدلی نقشه ریختند تا مسیر خدمت را با موانع و مشکلات روبرو سازند، اظهار داشت: همان‌گونه که در مسیر خدمت مدیریت شهری سنگ‌اندازی‌های بسیار کردند اما این همت و تلاش و اتحاد تمام این توطئه‌ها را  خنثی کرد و مسیر خدمت ادامه یافت، دشمنان هم نمی‌توانند در این مسیر سنگ‌اندازی نمایند چراکه همه ما با مشارکت حداکثری برای ایستادن در ساخت ایرانی آباد آماده حضور هستیم.

شهرداری شاهرود در پایان با اشاره به اینکه حضور آگاهانه کمک می‌کند تا راه‌ها هموارتر گردد و توسعه و آبادانی، اقتصاد پویا با تلاش مسئولان دلسوز به واقعیت نزدیک شود، اظهار داشت: رأی تک‌تک ما تعیین‌کننده بوده و باید با مشارکت حداکثری قوی‌تر از هر زمان دیگر در مقابل دشمنان ایستادگی نماییم تا مسیر خدمت ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *