اشتراک گذاری
22 مهر 1403
29 بازدید
نویسنده : فاطمه قریب

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شاهرود؛ خادمان و دست اندرکاران موکب الشهدای شاهرود از مهندس احمدی شهردار شاهرود در راستای حمایت ها و مساعدت های ویژه ایشان و مجموعه شهرداری در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین در کشور عراق تقدیر کردند.

مهندس محسن احمدی شهردار شاهرود در این جلسه با بیان اینکه موکب الشهدای شاهرود با وجود مشکلات خدمات خوبی به زائران ارائه داد گفت: خادمان موکب الشهدای شاهرود در ایام اربعین به صورت خود جوش پای کار بودند و به صورت جهادی در راستای خدمات رسانی به زوار تلاش کردند.

وی اظهار کرد: خادمان مواکب اربعین با خدمت رسانی خالصانه به شیفتگان و دلدادگان زائر اربعین حسینی علیه السلام به صورت شبانه روزی جلوه ای از دلدادگی به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و ابراز محبت به زائران ارجمند آن حضرت را به نمایش گذاشتند.

شهردار شاهرود با تاکید بر اینکه اربعین حسینی جلوه ای از نمایش اقتدار نظام اسلامی است افزود: تلاش همه ی موکب داران شاهرودی، موکب داران سراسر کشور و سایر کشورها در ایام اربعین قابل تقدیر است.

در ایام اربعین امسال شهرداری شاهرود با تهیه اقلام پشتیبانی و اعزام یک خودروی آتش نشانی همراه با پنج آتش نشان زبده به کشور عراق با موکب الشهدای شاهرود همکاری داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *