اشتراک گذاری
24 شهریور 1403
39 بازدید
نویسنده : فاطمه قریب

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری شاهرود؛ مهندس محسن احمدی شهردار شاهرود در مراسم جشن عید بیعت با تبریک آغاز امامت و زعامت امام زمان عجل الله گفت: حضور شما مردم عزیز در این مراسمات نشان دهنده باورهای عمیق دینی و مذهبی و باعث رونق مراسمات است.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم طبق سنوات گذشته توسط گروه های مردمی اظهار کرد: همه تلاش ما و علاقه مندان به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله بر این است تا ضمن عرض ارادت به ساحت آن حضرت لبخندی بر لب شیعیان بنشانیم.

شهردار شاهرود با اشاره به سیاه پوش بودن سیمای شهر به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) در روز قبل از برگزاری مراسم جشن بیان کرد: با تلاش همکاران ما در مجموعه شهرداری شاهرود بلافاصله سیمای شهر تغییر و آماده برگزاری مراسم جشن اتفاق بزرگ تاریخی و آغاز امامت و زعامت مهدی موعود (عج) شد.

مهندس احمدی به همکاری شهرداری شاهرود و سپاه ناحیه در اجرای برنامه های فرهنگی اشاره کرد و افزود: همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی باعث اثرگذاری بیشتر و قابل قبول تر محتوای برنامه ها شده اما حضور و همراهی شما مردم عزیز در این برنامه ها باعث دلگرمی و قوت قلب است و تلاش شده است تا شبی خاطره انگیز برای شما به یادگار بماند.

وی خاطر نشان کرد: ارادت و دوستداری اهل بیت عصمت و طهارت یکی از ویژگی های برجسته مردم شاهرود است که در قلب آنها حک شده است.

مراسم جشن بزرگ عید بیعت در شاهرود با اجرای مجری توانمند رسالت بوذری و با استقبال گسترده عاشقان امام زمان عجل الله شامگاه جمعه ۲۳ شهریور ماه برگزار شد. در برپایی این مراسم مجموعه سپاه ناحیه شاهرود و قرارگاه خادم المهدی با شهرداری شاهرود همکاری داشتند.

در این مراسم از تلاش های بی شائبه مهندس احمدی شهردار مردمی شاهرود و اقدامات ایشان در همکاری با نهادها و گروه های فرهنگی و توجه خاص ایشان به رویدادهای فرهنگی و مذهبی تقدیر به عمل آمد و پرچم متبرک گنبد منور حرم اباعبدالله الحسین علیه السلام به ایشان اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *