اشتراک گذاری
08 مهر 1403
69 بازدید
نویسنده : فاطمه قریب

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شاهرود در متن پیام مهندس احمدی شهردار شاهرود آمده است؛

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿۲۳ احزاب﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

مجاهد نستوه، مخلص و شجاع جبهه مقاومت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از یارانش، به قافله شهدا پیوستند و بر سفره کریمانه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام میهمان شدند.

رژیم جعلی صهیونیست برای جبران انزوای منطقه ای و بین المللی خود مرتکب جنایتی بزرگ شد و دبیر کل حزب الله لبنان، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان حزب الله و مردم بیگناه لبنان را به شهادت رساند.
مسبب تمام این وحشی گری ها، شیطان بزرگ آمریکاست و رژیم سفّاک صهیونیستی بدون کمک های مالی، نظامی و اشراف اطلاعاتی آمریکا و برخی دولت های اروپایی قادر به انجام این رفتارهای افسارگسیخته نیست.
اینجانب ضمن محکوم کردن موشک‌باران وحشیانه ضاحیه‌ بیروت توسط رژیم صهیونیستی که طی روزهای اخیر با قساوت و بی‌رحمی رخ داده است، مصیبت وارده را به صاحب عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت اسلام، ملت شریف ایران و لبنان و همه آزادگان و مستضعفان جهان تبریک و تسلیت عرض نموده می نمایم.
سنگرهای مقاومت با قدرت و صلابت و با عزم و اراده ای راسخ باقی است و اینگونه اقدامات بزدلانه باعث تقویت عزم و اراده کشورهای محور مقاومت در مسیر آزادسازی قدس شریف خواهد بود.
از درگاه خداوند سبحان برای شهدای والامقام این ضایعه علو درجات الهی و برای محور مقاومت نصرت و پیروزی مسئلت دارم.

به امید آزادی قدس شریف ان شاءالله

محسن احمدی
شهردار شاهرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *