اشتراک گذاری
13 خرداد 1403
5612 بازدید
نویسنده : لیلا نیرنگی
منبع : روابط عمومی شهرداری شاهرود

برنامه‌های شهرداری شاهرود در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعلام شد

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) امسال در شاهرود با شکوهتر از هر سال اجرا خواهد شد، گفت: امام (ره) یک شخصیت بی‌نظیر است که توانست از یک جمع پراکنده و یک کشور سرسپرده به بیگانه امت واحد بسازد و بزرگترین انقلاب قرن را ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی منشاء تحول در جهان شد، افزود: امام راحل یک شخصیت خودساخته بود و خود را برای ارتقای ارزش‌های دینی و الهی آماده کرده بود.

وی با بیان اینکه زندگی حضرت امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف سراسر درس و الگو است و خواهد بود، ابراز داشت: امروز همه وظیفه داریم به آرمان‌های امام (ره) پایبند باشیم و دینی بر گردن همه ما است چرا که امام (ره) خود را وقف دین و امت کرد.

شهردار شاهرود با تاکید بر اینکه تبیین سیره امام خمینی(ره) و ترویج تفکر و اندیشه امام راحل برای نسل جوان جامعه یک ضرورت است چرا که امام (ره) به آنچه که می‌گفت عمل می‌کرد و فقط حرف و اندیشه در ذهن نبود، اظهار داشت: از جمله برنامه های ویژه رحلت امام خمینی(ره) برگزاری مراسم ویژه ارتحال امام خمینی(ره)، برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس، فضاپردازی و نصب بنرهای ارتحال، مسابقه پیامکی با اهدای جوایز نفیس، برگزاری ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و… است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *