اشتراک گذاری
20 خرداد 1403
5623 بازدید
نویسنده : لیلا نیرنگی
منبع : روابط عمومی شهرداری شاهرود

برگزاری آئین بهره برداری طرح تفکیک زباله از مبدا شهرداری شاهرود/ مطالعات تکمیلی طرح جامع پسماند راهکاری منطقی برای اجرا

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه مطالعات تکمیلی طرح جامع پسماند راهکاری منطقی برای اجرای این طرح به شمار می رود، گفت: زباله منابعی ارزشمند است که باید به طبیعت برگردانده شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در آئین بهره برداری طرح تفکیک از مبدا شهرداری شاهرود که با حضور مسئولان شهرستانی و شهری در محل شهرداری قدیم برگزار شد، افزود: مدیریت پسماند از موضوعات مهم در شهرداری ها است که باید با مدیریت صحیح اجرایی شود.

وی با بیان اینکه شاهرود از آن دسته شهرهایی در کشور است که در نظافت و آراستگی شهری حرفی برای گفتن دارد، ابراز داشت: با اجرای طرح مطالعاتی پسماند که از دوره قبل در دستور کار این مجموعه قرار داشته است و با جدیت تمام روند آن اجرایی شده است امیدواریم خدمات ارزنده و شایسته ای را به شهروندان ارائه دهیم.

شهردار شاهرود با تاکید بر اینکه در این طرح دو موضوع تفکیک –جمع آوری و طبقه بندی نیروهای انسانی وجود داشته که با برنامه ریزی دقیق باید اجرا و دیده شود، اظهار داشت: استفاده از نرم افزارهای به روز و نظارت جدی بر روند اجرا از مزایای این طرح است که می تواند ارائه خدمات مطلوب را ارتقا دهد.

همچنین احمدی از مطالعات طرح ساماندهی نخاله های ساختمانی در شاهرود خبر داد و عنوان داشت: در این طرح بازیافت و برگردان نخاله های ساختمانی به طبیعت و کنترل پخش غیر مجاز آن در سطح شهر مورد مطالعه قرار گرفته است.

شایان ذکر است در این طرح از ۵ خودروی جدید در بخش برون سپاری و جمع آوری زباله استفاده خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *