اشتراک گذاری
30 اردیبهشت 1403
6118 بازدید
نویسنده : لیلا نیرنگی
منبع : روابط عمومی شهرداری شاهرود

برگزاری آیین بهره‌برداری فاز دوم پارک بانوان شاهرود/ هدیه‌ای که شهردار شهر به بانوان شاهرودی در دهه کرامت تقدیم کرد

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه مساحت فاز دوم پارک بانوان ده‌هزار مترمربع است، گفت: این مجموعه بسیار زیبا هدیه‌ای به بانوان شاهرودی در دهه کرامت است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در حاشیه آیین بهره‌برداری فاز دوم پارک بانوان که با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود، مسئولان شهرستانی و حضور گسترده و پرشور شهروندان شاهرودی در محل پارک بانوان برگزار شد، افزود: این پارک با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و پانصد و شصت تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد محیطی امن، مفرح و نشاط‌آور برای بانوان شاهرودی اعلام کرد و ابراز داشت: این مجموعه دارای استخرهای تراس‌بندی شده به مساحت سه هزار مترمربع، کافی‌شاپ، پیست دوچرخه‌سواری، پلی چوبی به طول شصت متر و به مساحت سیصد مترمربع، تاسیسات و نورپردازی‌های زیبا، مبلمان پارکی و فضای سبز دل‌نشین، امکانات این پارک است.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه در این دوره همدلی، همراهی و همکاری خوبی بین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر رقم خورده است، عنوان داشت: تمامی طرح‌های شهرداری شاهرود با مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق در حال انجام و به سرانجام رسیده است.

همچنین احمدی در پایان با بیان اینکه بانوان شاهرودی از هم‌اکنون می‌توانند با خیالی آسوده از این فضا استفاده نمایند، اعلام داشت: از تمام کسانی که ما را در اجرای این طرح زیبا و خاص یاری رسانده اند به‌ویژه کارگران مدیریت شهری که شبانه‌روز تلاش کرده اند تا این پروژه در دهه کرامت به بهره‌برداری برسد تقدیر و تشکر می‌نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *