اشتراک گذاری
15 فروردین 1403
6084 بازدید
نویسنده : لیلا نیرنگی
منبع : روابط عمومی شهرداری شاهرود

برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه شاهرود

شهردار شاهرود در آیین تجلیل از نخبگان دانش آموزی شهرستان شاهرود، تاکید داشت: برترین‌های رشته‌های مختلف دانش آموزی  مربوط به این شهرستان است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی شهردار شاهرود در دومین همایش تجلیل از افتخار آفرینان و نخبگان دانش آموزی شهرستان شاهرود در رشته‌های علمی، فرهنگی، هنری  که در تالار شرکت ذغال‌سنگ البرز شرقی و به همت شهرداری شاهرود و همکاری آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد با بیان اینکه پویایی شهروندان به بالندگی جامعه کمک می‌کند، افزود: برگزاری این برنامه‌ها در راستای ارج نهادن به فرهیختگان و نخبگان شهر اجرا می‌شود تا بتوانیم شهری پویا و زنده داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما تلاش داریم در راستای تقدیر و تجلیل از همه استعداد‌های شهرمان قدم بر داریم، گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم با همراهی و همدلی همه در رشد و بالندگی شهر تلاش و از همه ظرفیت‌های موجود در این مسیر کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه آینده کشورمان دست دانش آموزان است و همه باید کمک کنیم تا این آینده سازان بتوانند در مسیر این سازندگی رشد کنند و برای فراهم آوردن شهری خوب تلاش نمایند، ابراز داشت:شما دانش آموزان با پشتکار و تلاش ثابت خواهید کرد  فرزندان شایسته ایران هستید و با فرصتی نه چندان دوربرای آبادانی، رشد و توسعه کشور قدم برخواهید داشت.

شایان ذکر است این مراسم با همت مدیریت شهری شاهرود و همکاری آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *