اشتراک گذاری
10 اردیبهشت 1403
5374 بازدید
نویسنده : لیلا نیرنگی
منبع : روابط عمومی شهرداری شاهرود

دستاورد شوراها، بالندگی شهرها و روستاها را به همراه دارد

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شوراها مصداقی از تجلی اراده مردم به طور مستقیم در عمده تصمیم گیری و تصمیم سازی ها در حوزه های شهری و روستایی هستند، گفت: دستاورد شوراها بالندگی شهرها و روستاها رابه همراه دارد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در آئین نکوداشت روز ملی شوراها که با حضور مسئولان ارشد شهرستان ، ریاست و اعضای شوراهای اسلامی شهر و رو ستای شهرستان شاهرود برگزار شد، افزود: شوراهای اسلامی با برخورداری از اعتماد مردم و با گام نهادن در جهت توقعات و انتظارات بحق آنان، تجلی اراده و تصمیم آحاد جامعه هستند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر شاهرود با خردورزی، وسواس و مراقبت در جلسات و مصوبات اتفاقات خوبی را در عملکرد سه ساله خود به ثبت رسانده اند، ابراز داشت: این وسواس باعث شد شهرداری با کمترین انحراف خدمات ارزشمندی را در شهر ارائه دهد.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه همدلی و هم افزایی در شورای اسلامی شهر شاهرود و شهرداری در حوزه های مختلف چون عمران، فضای سبز، زیبا سازی، خدمات شهری، آتش نشانی، حمل و نقل و …اتفاقات و پروژه های خوبی را رقم زده است، اظهار داشت: امیدواریم در این مسیر خدمت اتفاقات بیش از پیش بهتری  را شاهد باشیم چرا که رضایت مردم اولویت مدیریت شهری شاهرود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *