اشتراک گذاری
13 خرداد 1403
4699 بازدید
نویسنده : لیلا نیرنگی
منبع : روابط عمومی شهرداری شاهرود

دیدارصمیمانه شهردار شاهرود و هیات همراه با ارشد نظامی آجا در استان سمنان/ ارتش مجموعه ای با اقتدار و تاثیر گذار

شهردار شاهرود در دیداربا امیر سرتیپ دوم بهادر خواجه وند جعفری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقاربا اشاره به اینکه مسئولیت فرصتی برای خدمت به مردم است، گفت: بدنه ارتش از نیروهای کارآمد، مومن و متعهد است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در این دیدار با تاکید بر اینکه تمامی تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای ارائه خدمات بهینه در ۲۴ساعت شبانه روز است که این امردر چهارچوب تایم اداری امکان پذیر نبوده و تلاش مجموعه فراتر از تایم اداری است، افزود: همدلی و همراهی دستگاهها با مدیریت شهری در توسعه شهر تاثیر گذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارتش مجموعه ای با اقتدار و تاثیر گذار، در کنار مردم و برای مردم مبدل شده است و همانند کوهی استوار است که تنها بخشی از آن قابل رویت است و ظهور اقتدار اصلی آن در زمان بروز جنگ، درگیری، بحران‌ها و حوادث خودنمائی خواهد کرد، گفت: امنیت نقشی بی بدیل است که حضور شما نظامیان باعث شد اگر امروز ما می توانیم کاری انجام دهیم در سایه همین امنیت است.

شایان ذکر است در این دیدار،امیر سرتیپ دوم بهادر خواجه وند جعفری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقارضمن ابراز خرسندی و تشکر ویژه از شهردار شاهرود در راستای اقدامات خوب شهرداری در شهر، اظهار داشت: همدلی و همراهی دستگاهها با مدیریت شهری در توسعه، عمران و آبادانی شهر تاثیر گذار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *