اشتراک گذاری
01 فروردین 1403
3760 بازدید
نویسنده : لیلا نیرنگی
منبع : روابط عمومی شهرداری شاهرود

رونمایی  تمثال دو شهردار برجسته در پارک مشاهیر شاهرود

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه رونمایی از تمثال این دو شهردار برجسته در شاهرود اقدامی ارزنده و فرهنگی به مناسبت روز شهردار است، گفت: مرحوم عاطفی و صادقیان دو شهرداری بودند که با اقدامات شایسته در زمان خدمت همچنان در ذهن و یاد شهروندان شاهرودی باقی مانده اند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در آئیین رونمایی از تمثال دو شهردار برجسته در پارک مشاهیر که با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر، مدیران شهرستانی و جمعی از موثرین، کسبه و بازاریان برگزار شد، افزود: روز شهردار به مناسبت شهادت شهید باکری(شهردار ارومیه)نامگذاری شده  و قاعدتا‌ نشان‌ دهنده ایثار و جان فشانی این شهید در حوزه مدیریت شهری و در ایام دفاع مقدس است. شهید باکری شهردار ارومیه روحیه جهادی در مدیریت شهری داشت و این پاسداشت در ارتباط با شهادت نشان دهنده این نکته است که باید مدیریت شهری ما بر مبنای مدیریت جهادی باشد و همان انگیزه و روحیه ایثار و شهادت نیز در حوزه مدیریت شهری وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه این دو بزرگوار در زمان خود اقدامات قابل قبولی را انجام داده و از خود به یادگار گذاشته اند، افزود: این کمترین کاریست که ما می توانیم در راستای اقدامات بزرگ آنان انجام داده و آن را برای نسل جدید به یادگار بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *