اشتراک گذاری
21 خرداد 1403
4500 بازدید
نویسنده : لیلا نیرنگی
منبع : روابط عمومی شهرداری شاهرود

صنایع دستی نشان هویت و تاریخ یک کشور است/حمایت مدیریت شهری از هنرمندان شاهرودی

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه صنایع دستی نشان هویت تاریخ یک کشور است، گفت: مدیریت شهری در راستای حمایت از هنرمندان بومی اقداماتی چون برپایی نمایشگاه های متفاوت را رقم زده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در آئین گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی که با حضور مسئولان شهرستانی و شهری با همت شهرداری شاهرود برگزار شد، افزود: صنایع دستی نشانگر هنر، تخصص و تمدن یک اجتماع بوده اند و با ترکیب هنر و طراحی و صنعت آثار زیبا و بی نظیری خلق می شود که بازتابی از ذوق و ذهنیت یک ملت است.

وی با بیان اینکه در شهرستان شاهرود نیز استعدادهای زیادی از جمله هنر وجود دارد که حاصل تلاش هنرمندانش آثار بسیار زیبا و در خور تامل است، اظهار داشت: مدیریت شهری شاهرود در راستای حمایت از هنرمندان و عرصه ویژه برای فروش در راستای اقتصاد هنرمند اقدام به برگزاری نمایشگاه های این آثار در سطح شهر کرده که شاید فرصتی برای عرضه این صنایع فراهم کرده باشد.

شهرداری شاهرود در پایان با تاکید بر اینکه امیدواریم دست در دست هم، تلاش کنیم که جایگاه این هنر زیبا در شاهرود نهادینه شده و فضای اقتصادی خوبی در این حوزه اتقاق بیفتد، اعلام داشت: باید همه تلاش کنیم تا این مجموعه به مردم اطلاع رسانی و در نهایت مورد بازدید عموم قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *