اشتراک گذاری
19 اردیبهشت 1403
4421 بازدید
نویسنده : لیلا نیرنگی
منبع : روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود

نشاط اجتماعی حق همه شهروندان است
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شـادی و نشاط یکی از احساسات ریشه ای مثبت و از ضروریترین خواسته های فطری و نیازهای روانی انسان است که نقش تعیین کننده ای در تامین سلامت فرد و جامعه دارد، گفت: فعال و پویا بودن یک جامعه و خلاق و پرتلاش بودن شهروندان از مصادیق نشاط اجتماعی است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی با بیان این مطلب که جامعه غمگین و در سکون هرگز نمی‌تواند به پیشرفت برسد، افزود: قطعاً تنها با ایجاد عزت‌نفس و رضایت است که می‌توان جامعه را به تکاپو واداشت و در مسیر توسعه انداخت و همه اینها تنها با برنامه‌ریزی برای افزایش نشاط اجتماعی میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی برای داشتن جامعه‌ای پویا و شهری توسعه‌یافته از مهم‌ترین وظایف مسئولان است، اظهار داشت: نشاط اجتماعی بزرگ‌ترین سهم را در بهبود روابط مختلف در زندگی افراد و پیشرفت و توسعه یک شهر ایفا می‌کند.
رضایت از زندگی، دینداری، عزت‌نفس و ارتباط اجتماعی بیشترین تأثیر را در ایجاد نشاط اجتماعی دارند و برای تقویت نشاط جامعه باید موجبات رضایتمندی از زندگی برای شهروندان ایجاد شده تا ارتباطات اجتماعی افزایش یابد و عزت نفس افراد بالا رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *