اشتراک گذاری
28 فروردین 1403
1752 بازدید
نویسنده : لیلا نیرنگی
منبع : روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود

توجه به رشد و توسعه متوازن شهری اولویت اول مدیریت شهری/ تعامل و همدلی شورا و شهرداری در راستای توسعه شهر است

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه رشد و توسعه متوازن شهری در تمام مناطق مختلف شاهرود به طور یکسان مورد توجه قرار گرفته است، گفت : تعامل و همدلی شورا و شهرداری در راستای توسعه شهری است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود ، محسن احمدی در جلسه تخصصی تبادل تجربیات و دستاوردهای شهرداریهای شاهرود و نیشابور که با حضور ریاست، اعضای شورا، معاونان و کارشناسان شهرداری نیشابور و معاونان و کارشناسان شهرداری شاهرود در محل اتاق شهردار برگزار شد با بیان اینکه تمامی اقدامات شهرداری باید در تمام نقاط شهر بصورت یکسان و بر اساس اولویت و ضرورت تقسیم شود ، افزود : امروز به هر یک از شهرک هایی که در شهر وجود دارد مراجعه کنید شاهد اقدامات عمرانی، خدمات شهری و فضای سبز خواهید بود.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که شهرداری شاهرود اعتقاد دارد که همه شهر را باید یکسان نگاه کرد ، ابراز داشت:اقدامات عمرانی زمینه‌ساز توسعه شهری است.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی با هدف خدمات سازنده در شهر و حرکت در مسیر دستیابی به اهداف چشم‌انداز آینده انجام می‌شود، اظهار کرد: در این راستا تلاش شده رویکرد و ساختارهای شهری با امور کنونی و با توجه به نیاز شهر و آینده برنامه‌ریزی شود که از جمله این طرح‌ها و پروژه‌های ترافیکی است که در سطح شهر انجام شده است.

احمدی در ادامه عنوان داشت: اجرای طرح‌های هدایت آب‌های سطحی، بهسازی و ساماندهی معابر پیاده، آسفالت‌ریزی و جدول‌کشی و زیر سازی، احداث میادین و طرح‌های ترافیکی، احداث پارک و بوستان‌های محلی از طرح‌های در حال اقدام شهرداری شاهرود است.

وی، ارائه خدمات شایسته و سازنده به شهروندان را از جمله اهداف بسیار مهم این مجموعه است که با تلاش شبانه روزی و نظارت‌های پیاپی سعی شده با کیفیت بالا انجام شود، برشمورد و اعلام داشت:اولویت راهبردی شهرداری شاهرود همزمان اجرای پروژه‌های زیرساختی و محله محور است.

شهردار شاهرود با بیان اینکه شهرداری شاهرود با اجرای پروژه‌های زیرساختی چون احداث و ساماندهی بوستان‌های محله‌ای در نقاط مختلف شهرچون فاز دوم پارک بانوان، احداث پروژه‌های ورزشی با هدف توسعه امر ورزش همگانی، رفع گره‌های ترافیکی و اصلاح هندسی، تجهیز و ایمن‌سازی تقاطع‌های سطح شهر، عملیات ساماندهی و بهسازی معابر با رویکرد ارتقای کیفیت محیط شهری، روشنایی و نورپردازیهای سطح شهر، اجرای عملیاتهای زیر ساختی چون تقاطع سه سطحی میدان ولایت، پارکینگ گاراژ توکل، اتمام پروژه نیمه تمام ستاره شرق، میدان الغدیر و… در راستای توسعه و پیشرفت شهر گام برمی‌دارد، افزود: توزیع متوازن امکانات شهری یکی از اولویت‌های مهم این مجموعه است.

احمدی با تأکید بر اینکه اقدامات ارزشمندی در راستای اجرای عملیات‌های زیرساختی در حوزه‌های عمران، تاسیسات، ترافیک اقدامات مالی، فنی و شهرسازی و… در شهرداری اتفاق افتاده است، ابراز داشت: احداث تقاطع سه سطحی، نهضت آسفالت، ساماندهی معابر پیاده، اصلاحات هندسی و رفع گره‌های ترافیکی، نورپردازی و انجام قراردادهای مرتبط با هر بخش و… از جمله اقدامات اجرایی این سازمان است که در سطح شهر شاهد اجرای آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری ارتباطی متقابل و دوسویه با هم دارند، گفت: تعامل شورا و شهرداری در راستای توسعه شهری به نفع شهر و شهروندان است.

شهردار شاهرود با بیان اینکه قطعا بدون حمایت شورای شهر نسبت به پروژه ها، طرحها و برنامه های شهرداری، این اقدامات مهم آغاز نمی شد، افزود: در کنار تلاشهای شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری ، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه ها و مشکلات یاری نمودند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه های زیر بنایی گامهای اساسی برداریم، ابراز داشت: شاید نام شورای شهر و شهرداری دو نام متفاوت باشد اما در عمل و اجرا این دو نام یک روح در دو بدن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *